Αυτός ο ιστότοπος έχει περιορισμένη υποστήριξη για το πρόγραμμα περιήγησής σας. Σας συνιστούμε να αλλάξετε σε Edge, Chrome, Safari ή Firefox.

Αγοράστε 3 Zipsters, κερδίστε 10% έκπτωση. Αγοράστε 5 Zipsters, κερδίστε 15% έκπτωση

Πάνω από 80.000 ευχαριστημένοι πελάτες

Βαθμολογία 4.88 / 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Αγοράστε 3 Zipsters, κερδίστε 10% έκπτωση. Αγοράστε 5 Zipsters, κερδίστε 15% έκπτωση.

Καλάθι 0

Δεν υπάρχουν πλέον προϊόντα διαθέσιμα για αγορά

Προϊόντα
Συνδυάστε με
Συγχαρητήρια! Η παραγγελία σας πληροί τις προϋποθέσεις για δωρεάν αποστολή Απέχετε πολύ από τη δωρεάν αποστολή.
Υποσύνολο Δωρεάν
Τα έξοδα αποστολής, οι φόροι και οι κωδικοί έκπτωσης υπολογίζονται στο ταμείο

Συχνές ερωτήσεις προϊόντων

Τι κάνει το μπαμπού τόσο σπουδαίο;

Στο Zipster, είμαστε πραγματικοί υποστηρικτές του μπαμπού και πιστεύουμε ότι είναι πραγματικά η καλύτερη επιλογή για το μικρό σας παιδί. Έχει τόσες πολλές ιδιότητες που προσφέρονται για την τέλεια επιλογή: 

Είναι εξαιρετικά μαλακό. Αν δεν συμφωνείτε, θα σας στείλουμε τα χρήματά σας πίσω.
Είναι θερμορυθμιστικό, που σημαίνει ότι μπορεί να κρατήσει το μωρό σας ζεστό ή δροσερό.
Είναι υποαλλεργικό, οπότε είναι ιδανικό για μωρά με ευαίσθητο δέρμα.
Είναι βιώσιμο, που σημαίνει ότι δεν βλάπτουμε τον πλανήτη περισσότερο από όσο χρειάζεται.

Πώς φροντίζω το Zipster τα ρούχα μου;

Λόγω της ευαίσθητης φύσης του μπαμπού, τα Zipsters έχουν σχεδιαστεί για να πλένονται σε κρύο νερό και να στεγνώνουν στο στεγνωτήριο σε χαμηλή θερμοκρασία. Λάβετε υπόψη ότι το μπαμπού είναι μια φυσική ίνα και είναι ευαίσθητο- γι' αυτό θα πρέπει να πλένεται χωριστά από αντικείμενα που μπορεί να προκαλέσουν ζημιά, όπως πετσέτες, σιδερικά ή Velcro. Για μεγαλύτερη διάρκεια χρήσης, μπορείτε να τα πλένετε με την ανάποδη πλευρά και να τα στεγνώνετε στη γραμμή όταν είναι δυνατόν.

Τι μέγεθος πρέπει να αγοράσω;

Χρησιμοποιούμε τα πρότυπα μεγέθη της βιομηχανίας για να διασφαλίσουμε ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψετε περιττό χρόνο ψάχνοντας σε διαγράμματα μεγεθών. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το μέγεθος σε κάθε σελίδα του προϊόντος μας, αλλά αν εξακολουθείτε να έχετε αμφιβολίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο info@zipsterbaby.com.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν κωδικό έκπτωσης;

Εάν έχετε έναν κωδικό έκπτωσης και θέλετε να τον χρησιμοποιήσετε, απλά προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας και προχωρήστε στο check-out. Θα δείτε την επιλογή "Προσθήκη εκπτωτικού κωδικού" μετά τη σύνοψη της παραγγελίας σας. Απλά εισάγετε τον κωδικό έκπτωσης εδώ και το σύνολο της παραγγελίας θα ενημερωθεί αναλόγως. Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με τη χρήση ενός εκπτωτικού κωδικού, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@zipsterbaby.com.

Σημειώστε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό έκπτωσης ανά αγορά.

Ερωτήσεις σχετικά με τη ναυτιλία

Πώς λειτουργεί η παράδοση;

Μπορείτε να βρείτε πλήρεις πληροφορίες σχετικά με το κόστος και τις πολιτικές παράδοσης εδώ.  

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν μου;

Αν θέλετε να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε ένα προϊόν, ανατρέξτε στις επιστροφές πολιτική εδώ.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν πληρώνουμε τα ταχυδρομικά τέλη επιστροφής.

Όλα τα αντικείμενα πρέπει να επιστρέφονται καινούργια, αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία.

Επιστροφές που δεν πληρούν την πολιτική μας μπορεί να μην γίνουν δεκτές και θα σταλούν πίσω στον πελάτη

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει απόδειξη αποστολής για το πακέτο επιστροφής σας

Τα αντικείμενα ή οι παραγγελίες που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να μας αποσταλούν εντός 14 ημερών από την αποστολή της παραγγελίας σας.

Μόλις παραληφθούν από την αποθήκη μας, τα επιστρεφόμενα αντικείμενα επεξεργάζονται εντός 10 εργάσιμων ημερών. 

Εάν το προϊόν σας είναι κατεστραμμένο ή λανθασμένο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, η οποία θα σας συμβουλεύσει περαιτέρω σχετικά με τον τρόπο επιστροφής αυτού του προϊόντος.

Βοήθεια! Κάτι ήταν λάθος ή καταστράφηκε με την παραγγελία μου.

Εάν παραλάβατε ένα κατεστραμμένο ή λανθασμένο προϊόν, λυπούμαστε πολύ! 

Απλά επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας στο info@zipsterbaby.com με μια φωτογραφία της ζημιάς ή του λανθασμένα αποσταλθέντος προϊόντος, καθώς και τον αριθμό παραγγελίας σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του προβλήματος.

Πρέπει να πληρώσω φόρους εισαγωγής;

Αποστέλλουμε τα προϊόντα μας από την Ολλανδία ή το Ηνωμένο Βασίλειο (ανάλογα με την τοποθεσία σας), οπότε στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα πρέπει να πληρώσετε τελωνειακά τέλη. Εάν η διεύθυνση παράδοσης εμπίπτει σε μια περιοχή όπου οφείλονται τέλη, ο πελάτης πρέπει να τα πληρώσει.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας